Постинг
15.04.2021 15:38 -
TIR = наркотици
Търговията с хероин се финансира от хонконгски и лондонски банки и някои банки от Близкия изток като Британската банка за Близкия изток (British Bank of the Middle East). Ливан бързо се превръща в „Швейцария на Близкия изток“. Страните, въвлечени в разпространението и доставките на хероин са Хонконг, Турция, България, Италия, Монако, Франция (Корсика и Марсилия), Ливан и Пакистан; Съединените щати са най-големият потребител на наркотици, където на първо място е кокаинът, следван от хероина. Страните от Западна Европа и Югозападна Азия са най-големите потребители на хероин. В Иран има огромен брой наркомани - повече от 2 милиона през 1991 година.
Няма нито едно правителство, което да не е уведомено за всичко, което става в търговията с наркотици, но отделни членове на правителствата, заемащи важни постове, са подкупени от Комитет 300 чрез световната му мрежа от подконтролни компании. Ако някой член на правителство се окаже „неудобен“, той или тя се отстраняват, като Али Бхуто в Пакистан и Алдо Моро в Италия: Никой не може да се изплъзне от влиянието на всемогъщияКомитет 300, въпреки че Малайзия все още удържа фронта. В Малайзия има най-строгите закони в света по отношение на наркотиците. Притежанието дори на малки дози се наказва със смъртна присъда.
Подобно на известна българска компания, повечето малки страни участват непосредствено в този престъпен бизнес. Тази компания редовно пренася хероин през Западна Европа с флотилията си от камиони, които носят знака на Европейския икономически съюз - TIR (Triangle Internationale Routier). Камионите, които носят този знак и регистрационни номера на Европейския икономически съюз, не са длъжни да спират на митниците по границите. На „тировете“ се позволява да пренасят само бързоразвалящи се продукти. Предполага се, че те се преглеждат в страната, откъдето превозват товара, и документацията е у шофьора. Благодарение на международните договорни задължения става така, че камионите на компанията могат да товарят хероин и да го сертифицират като „пресни плодове й зеленчуци“, а после да го карат из цяла Западна Европа и дори да влязат в свръхсекретна база на НАТО в Северна Италия. По този начин България става един от главните транзитни канали в маршрута за разпространението на хероин.
Единственият начин да се прекратят доставките на хероин и кокаин на европейския пазар е да се приключи със системата TIR. Това обаче никога няма да се случи. Международните договорни задължения, за които споменах са уредени с Комитет 300 при използването на поразителни мрежи и механизми за управление, за да се улесни достъпът на всевъзможни наркотици в Западна Европа. Забравете за бързоразвалящите се продукти! Бившият резидент на Агенцията за борба с наркотиците в Италия ми каза: TIR E РАВНО НА НАРКОТИЦИ.
Няма нито едно правителство, което да не е уведомено за всичко, което става в търговията с наркотици, но отделни членове на правителствата, заемащи важни постове, са подкупени от Комитет 300 чрез световната му мрежа от подконтролни компании. Ако някой член на правителство се окаже „неудобен“, той или тя се отстраняват, като Али Бхуто в Пакистан и Алдо Моро в Италия: Никой не може да се изплъзне от влиянието на всемогъщияКомитет 300, въпреки че Малайзия все още удържа фронта. В Малайзия има най-строгите закони в света по отношение на наркотиците. Притежанието дори на малки дози се наказва със смъртна присъда.
Подобно на известна българска компания, повечето малки страни участват непосредствено в този престъпен бизнес. Тази компания редовно пренася хероин през Западна Европа с флотилията си от камиони, които носят знака на Европейския икономически съюз - TIR (Triangle Internationale Routier). Камионите, които носят този знак и регистрационни номера на Европейския икономически съюз, не са длъжни да спират на митниците по границите. На „тировете“ се позволява да пренасят само бързоразвалящи се продукти. Предполага се, че те се преглеждат в страната, откъдето превозват товара, и документацията е у шофьора. Благодарение на международните договорни задължения става така, че камионите на компанията могат да товарят хероин и да го сертифицират като „пресни плодове й зеленчуци“, а после да го карат из цяла Западна Европа и дори да влязат в свръхсекретна база на НАТО в Северна Италия. По този начин България става един от главните транзитни канали в маршрута за разпространението на хероин.
Единственият начин да се прекратят доставките на хероин и кокаин на европейския пазар е да се приключи със системата TIR. Това обаче никога няма да се случи. Международните договорни задължения, за които споменах са уредени с Комитет 300 при използването на поразителни мрежи и механизми за управление, за да се улесни достъпът на всевъзможни наркотици в Западна Европа. Забравете за бързоразвалящите се продукти! Бившият резидент на Агенцията за борба с наркотиците в Италия ми каза: TIR E РАВНО НА НАРКОТИЦИ.
Д-р Джон Коулман – „Комитетът 300“
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари